poniedziałek, 13 maja 2013

Droga na szczyt. część III



Pierwsza część sezonu 2013/2014 napawała mnie niesamowitym optymizmem. Szansa na poczwórną koronę w drugim roku pracy na Old Trafford nie zdarza się rzadko. A jak było zobaczcie sami. 

Styczniowe wzmocnienia

Oprócz wspomnianego już młodego Shaw'a z Southampton zespół wzmocniły czterej młodzi gracze w tym dobrze znani efemaniakom Kurt Zouma i Yassine Benzia. Obaj zostali wysłani natychmiast na wypożyczenie do włoskiego Udinese słynącego ze szkolenia młodych graczy

Dwa z czterech


1 luty2014

1 marzec 2014

1 kwiecień 2014

Zakończenie sezonu

 Nigdy więcej

Słodki smak zwycięstwa




Podsumowanie


Liga angielska

Drugie mistrzostwo z rzędu. Sezon bardzo trudny. Cały czas czułem oddech Tottenhamu i Manchesteru City na swoich plecach, ale najlepsza obrona w kraju - 22 mecze bez straconej bramki.  Nani kolejny razy najlepszym graczem ligi, a ja sam no cóż- najlepszy menadżer najlepszej ligi świata. 

Liga Mistrzów

Już z Leverkusen były problemy. 1:1 na wyjeździe i 1:0 u siebie nie napawa optymizmem. Nastrój się nie polepszył, gdy zobaczyłem z kim przyjdzie mi się zmierzyć w ćwierćfinale. Z samym Realem Madryt. Obawy okazały się uzasadnione. Porażka 2:1 na wyjeździe w słabym stylu generowała wiele problemów przed rewanżem. Jak do maksimum wykorzystać zdobytą fartem bramkę i korzyść własnego boiska.  Na Old Trafford popis- Paulinho, Lukaku, Isco i zwycięstwo 3:1, a w pólfinale Barcelona z którą odpadamy po karnych. Jak nie w tym sezonie to w następnym Europa padnie u naszych stóp

Puchary krajowe

W obu mierzyłem się z ekipą Wengera. Podzieliliśmy się trofeami sprawiedliwie, choć to wartościowsze po naszej porażce 0:1 trafiło na Emirates


Co dalej?

A w następnym sezonie zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. Czas na nowe, lepsze oblicze Czerwonych Diabłów. Jutro postaram się wrzucić materiał z sezonu 2014/2015


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz